سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای PC

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای کامپیوتر - نسخه CODEX

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای PC

Dungeon Defenders: Awakened عنوان یک بازی جدید استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازیسازی Chromatic Games طراحی و در می 2020 برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که نیروهای امنیتی قلمرو شما طی یک حادثه توان مقابله با هیولاهای آسمانی را از دست میدهند و همین مورد سبب میشود تا نیروهای بسیاری از سایر سیاره ها به سرزمین شما وارد شوند. برای نبرد با دشمنان خود ابتدا لشکری برای خود تشکیل دهید آنها را تقویت و بازسازی نمایید. به دشمنان خود یورش و منابع آنها را غارت کنید تا توان خرید بخش های جدید را داشته باشید. همچنین این بازی امکان افزایش دادن سطح نیروها را دارد که میتوانید به جمع بازیکنان حرفه ای این بازی هیجان انگیز ملحث شوید.

اتریا نام سرزمین دیرینه شما میباشد که قرن ها در صلح و ارامش در حال سبری بوده است وطی هجوم نیرو های بیگانه امنیت خود را از دست داده است . شما به عنوان یک ابر قهرمان باید از سرزمین بدریتان دربرابر نیرو های بیگانه محافظت کنید. دراین بین میتوانید به نیرو های مختلفی دسترسی داشته باشید همچنین بازی Dungeon Defenders به شما این امکان را میدهد تا در سیستم سفارشی سازی بازی نیرهای خود را تقویت کنید تقویت نیروها نیازمند یک سری ایتم و xp میباشد که در طول مراحل به انها دسترسی بیدا کنید. با پیشروی در بازی دشمنان قوی تری سد راه شما میشوند که برای شکست دادن انها مینوانید از صلاح هایی که در بازی برای شما قرار داده شده است استفاده کنید. اگر شما نیز از دوست داران این سبک بازی هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

Dungeon Defenders: Awakened is co-op Tower Defense combined with epic Action RPG combat. You’re able to join forces with up to four players to take on a never-ending army of orcs, demons, and dragons! Are your defenses strong enough to save the world of Etheria?

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened کامپیوتر | حجم 4.4 گیگابایت

نسخه CODEX