سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی اکشن Teomim Island برای PC

دانلود بازی Teomim Island برای PC

Teomim Island عنوان یک بازی جدید اکشن می باشد که توسط شرکت Jakov Jakov طراحی و در سال 2020 برای پلتفرم PC عرضه شده است. یک بازی تک نفره با داستانی عالی در اختیار شما قرار گرفته است که شما در جزیره ای مرموز گرفتار شده اید و هیچ اطلاعی از آن ندارید. داستان از جایی آغاز میشود که در این جنگل یک سری موجودات غریبه و ناشناس نیز حضور دارند که شما مزاحم آنها شده اید. جزیره از پوشش گیاهی مختلفی برخوردار است که اکثر آنرا جنگل های تاریک و ترسناک تشکیل میدهد. اما نگران نباشید قبل از شما نیز گروه های مختلفی برای افشای این جزیره وارد آن شده اند که تا کنون کسی نتوانسته از آن جان سالم بدر ببرد که شما بعنوان یک نیروی جدید میتوانید از باقی مانده سلاح و جلیقه ها برای محافظت از خود استفاده نمایید.

بازی جزیره تمیم شامل آیتم و المان های بسیاری است که با دسترسی به آنها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید. اما مهم ترین عامل زنده مانده شما در این جزیره قدرت ذهنتان است که از چه طریقی با هیولاها رو به رو شوید و آنها را شکست دهید. طراحی مناسب با استفاده از افکت های دیدنی سبب شده تا ترس و استرس را به طور کامل احساس کنید. این بخش از بازی با یک صداگذاری عالی تکمیل شده است که میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های اکشن و FPS هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Teomim Island برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

Teomim Island Is a Short Singleplayer Experience, You will need to explore the island to progress, The environment is dark and a big part of the island is its forest walking there at night time is dangerous this is why you are a trained professional, Loot is found all around the island collect as much supplies as you can because you’re not alone, There are many wolves that inhabit the island you will need to protect yourself from them by using firearms found all over the island.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Teomim Island کامپیوتر | حجم 12 گیگابایت

نسخه DARKSiDERS