سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 برای PC

دانلود بازی Panzer Corps 2: Axis Operations - 1941 برای کامپیوتر - نسخه CODEX

دانلود بازی Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 برای PC

Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 یک بازی جدید استراتژی می باشد که توسط شرکت Flashback Games طراحی و سپس با همکاری Slitherine Ltd. در مارس 2021 (همین امروز:)) برای پلتفرم PC عرضه شده است که نسخه معتبر و کرک شده بازی در اختیار شما قرار گرفته است. داستانی کاملا هیجان انگیز و استرس آور در این بازی وجود دارد که شما در نقش یک کشور و یا بهتر است بگوییم قلمرو جدید از نبرد آلمان با کشور های اتریش ، چکسلواکی ، لهستان ، نروژ ، دانمارک ، لوکزامبورگ ، هلند ، بلژیک ، فرانسه جان سالم بدر برده اید. المان به دلیل دارا بودن ارتش قدرتمند توانست اروپای غربی را به تسخیر خود در آورد و اکنون تصمیم دارد کل جهان را به تسخیر خود در آورد که قلمرو شما جزو اولین حملات آنها خواهد بود.

این بازی جدید در سال 1941 جریان دارد که برای تشکیل دادن یک کشور میتوانید به آیتم های بسیاری دسترسی داشته باشید. دستیابی به این آیتم ها نیازمند خواهد بود که از دلالان میتوانید آنها را خریداری کنید زیرا قلمرو شما به طور کامل تحریم آلمان شده است و به این آسانی ها نمیتوانید به ابزار های مختلف دسترسی داشته باشید. با راه اندازی نیرو های نظامی میتوانید ارتش قدرتمندی را تشکیل دهید و با حمله به نیروهای آلمان به دنبال بازپس گیری سایر سرزمین ها باشید. این بازی شامل بخش های بسیاری است که میتوانید وسعت آنرا در مراحل ابتدایی مشاهده کنید.

 

بازی Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 از یک سیستم پاداش برخوردار است که با حمله به سرزمین ها میتوانید پاداش های خوبی را بدست آورید و غنیمت های جنگی بدست آورید. در ابتدای بازی روش و تاکتیک های مختلفی به شما آموزش داده میشود که بعد از آن باید خودتان بدنبال پیروزی باشید. طراحی دیدنی با صداگذاری عالی از اصلی ترین ویژگی های این بازی است که میتوانید برای دقایق طولانی در آن حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. تانک و نیرو های بسیاری در بازی وجود دارد که با پیاده سازی صحیح آنها میتوانید از مرز های خود در برابر حملات دشمن محافظت کنید و یا استفاده صحیح از نیروها میتوانید به پیروزی شما کمک فراوانی کند.

 

But Italian failures in the war have postponed this colossal assault and now the Balkans must first be secured. Once again your elite Wehrmacht forces are being called to action as Yugoslavia, Greece, and Crete must be secured before Barbarossa can begin.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1941 کامپیوتر - حجم 8 گیگابایت

نسخه CODEX